Kwaliteitsmokken √ Uitgebreide collectie  Design op maat   Gemakkelijk op rekening te bestellen  Vanaf 1 mok √ Supersnel in huis 

 

Inhoud:

Bestellen

-      Hoe plaats ik een bestelling?
-      Hoe herhaal ik mijn bestelling?
-      Wat betaal ik aan verzendkosten?
-      Hoe kan ik ‘op rekening’ bestellen?
-      Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling heb?
-      Wat is de status van mijn bestelling?
-      Wat heb ik de laatste keer besteld?
-      Hoe en wanneer kan ik iets terugsturen?
-      Mijn bestelling is niet aangekomen
-      Kan ik mijn bestelling nog aanpassen of annuleren of retour zenden?

Verzenden / Levering

-      Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Mokken
-      Welke stijl past het beste bij ons?
-      Kan ik de mokken (met een eigen logo, afbeelding of tekst) laten bedrukken?
-      Zijn de mokken vaatwasser bestendig?

Uw account
-      Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
-      Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?
-      Hoe gaat Snelmok.nl met onze gegevens om?
-      Ik heb een account aangemaakt, maar heb geen bevestigingsmail ontvangen.
-      Ik heb een account, maar ik kan niet inloggen

Betalen

-      Op welke manier kan ik betalen?
-      Ontvang ik een factuur met apart vermelde BTW?
-      Kan ik ook een digitale factuur ontvangen?

Vragen

-      Waar kan ik met mijn vragen naartoe?

Klachten

-      Waar kan ik met mijn klachten naartoe? 
-      Een product komt beschadigd binnen. Wat moet ik doen?


Diversen

-      Wat is een SSL-encryptie?

 Als uw vraag er niet tussen staat, kunt u deze ook rechtstreeks aan ons stellen. Neem hiervoor tijdens kantooruren direct contact op met onze medewerkers via telefoonnummer: 0314-364467,  via live chat of stuur een mail naar: info@snelmok.nl. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.30 - 17.00 uur.

 __________________________________________________________________________________


Bestellen

-      Hoe plaats ik een bestelling bij Snelmok.nl?

Een mok zoeken uit onze collecties
Wanneer u bijvoorbeeld een verjaardagsmok zoekt, klikt u links in de navigatiebalk onder het kopje  ‘Collecties’ op ‘Mokken verjaardag’. Vervolgens ziet u een overzicht van alle verjaardagsmokken bij Snelmok.nl

- Meest gekozen: de meest populaire mokken van dit moment
- Gelegenheden: alle gelegenheden op een rijtje, zoals; verjaardag, geboorte, huwelijk, enzovoort
- Collecties: hier staan alle collecties op ‘merk’ weergeven

Een mok zelf ontwerpen
Hiervoor kunt u kiezen uit:
1. Een bestaand ontwerp uit onze collecties personaliseren met uw eigen logo/tekst
2. Een geheel eigen ontwerp maken door middel van onze ontwerptool

Het is mogelijk om een proefbestelling te plaatsen van uw eigen ontwerp op Snelmok.nl. De kosten hiervoor zijn de kosten van 1 mok. Dit bedrag zullen wij op een daadwerkelijke bestelling in mindering brengen.

Neem voor speciale wensen en voor het maken van een proefbestelling contact op met onze medewerkers via telefoonnummer: 0314-364467, via live chat of stuur een mail naar: info@snelmok.nl. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.30 - 17.00 uur.

Winkelmandje: U kunt een artikel in het winkelmandje plaatsen door het aantal in te voeren en te klikken op ‘in winkelmandje’. Rechts bovenaan de pagina kunt u zien hoeveel artikelen in het winkelmandje zitten en voor welk bedrag.
 
Bestelling afronden: U kunt uw bestelling bij Snelmok.nl versturen door rechtsboven op de pagina op het winkelmandje te klikken. Hier loopt u stapsgewijs door uw bestelling heen.

 
-      Hoe herhaal ik mijn bestelling?

Als u naar de bestelhistorie gaat, kunt u een eerder gedane bestelling herhalen. Uw bestelhistorie vindt u als  u ingelogd bent onder de knop 'account'. Hier klikt u op de knop ‘Bestel’ die achter het betreffende ordernummer staat. Daarna verschijnt de bestelling in uw winkelwagen. In uw winkelwagen kunt u de kaarten die u niet meer wilt hebben verwijderen. Uiteraard kunt u er ook nog voor kiezen om het aantal te verhogen of om een aantal andere kaarten aan de bestelling toe te voegen. 

 
-      Wat betaal ik aan verzendkosten?

Wanneer u voor meer dan € 40,- bestelt, betaalt u geen bezorgkosten. Dit wordt in het winkelmandje automatisch verwerkt. Bestelt u voor minder dan € 40,- dan wordt een bedrag van € 4,95 aan bezorgkosten in rekening gebracht. 

 
-      Hoe kan ik ‘op rekening’ bestellen?

U kunt als zakelijke klant bij Snelmok.nl op rekening bestellen als u zich registreert met een geldig KvK-nummer. Als u de mokken heeft gekozen die u wilt bestellen gaat u via het winkelmandje naar de betaalmogelijkheden. Hier kiest u dan de betaalmethode 'op rekening'.

         
-      Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling heb?

Zodra uw bestelling bij Snelmok.nlis afgerond en de betaling is ontvangen zullen wij de mokken zo snel mogelijk versturen. Indien u op werkdagen vóór 17.00 uur bestelt, wordt de bestelling doorgaans binnen 1 – 3 werkdagen verzonden. De verzender bezorgt in de regel de volgende werkdag, maar het kan voorkomen dat deze door omstandigheden later bezorgt. Kiest u voor de optie ‘Vooruit betalen’, dan versturen wij uw bestelling zodra de betaling bij ons binnen is. 

 
-      Wat is de status van mijn bestelling?

Als u wilt weten wat de status van uw bestelling is, dan kunt u bij ons een track & trace code opvragen. Neem hiervoor tijdens kantooruren direct contact op met onze medewerkers via telefoonnummer: 0314-364467 of stuur een mail naar: info@snelmok.nl. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.30 - 17.00 uur.

Mocht u niet thuis zijn ten tijde van de bezorging, dan wordt het pakket op een later tijdstip of op een andere dag nog een keer bij uw aangeboden.

-      Wat heb ik de laatste keer besteld?

U kunt uw laatste bestelling bekijken in de ‘bestelhistorie’. De kunt u vinden onder het kopje 'Mijn account'. Hierin staan al uw bestellingen vermeld die u heeft gedaan terwijl u was ingelogd. Let op: bestellingen die zijn geplaatst zonder dat u bent ingelogd, kunt u niet terugvinden in deze historie.

-      Mijn bestelling is niet aangekomen

Als uw bestelling niet is aangekomen verzoeken wij u z.s.m. contact op te nemen. Neem hiervoor tijdens kantooruren direct contact op met onze medewerkers via telefoonnummer: 0314-364467, via live chat of stuur een mail naar: info@snelmok.nl. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.30 - 17.00 uur.

Als u wilt weten wat de status van uw bestelling is, dan kunt u bij ons een track & trace code opvragen. Vul ook in dat geval ons contactformulier in. Wij geven u dan zo spoedig mogelijk antwoord. Mocht u niet thuis zijn geweest ten tijde van de bezorging, dan wordt het pakket op een later tijdstip of op een andere dag nog een keer bij uw aangeboden.
 
-      Kan ik mijn bestelling nog aanpassen of annuleren of retour zenden?

Uw bestelling annuleren kan vaak nog binnen een paar uur dat u hebt besteld. Neem hiervoor tijdens kantooruren direct contact op met onze medewerkers via telefoonnummer: 0314-364467, via live chat of stuur een mail naar: info@snelmok.nl. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.30 - 17.00 uur.

Het pakket reeds onderweg of al ontvangen? U kunt een ontvangen pakket naar onderstaand adres retour zenden:

Snelmok.nl
Innovatieweg 3-08
7007 CD Doetinchem

Voeg een briefje met uw adres + ordernummer toe aan uw pakket en de reden van terugzenden.

Terugsturen via PostNL:
Wanneer u een pakket of geregistreerde brief retour wilt sturen aan de afzender, dan kunt u deze afgeven op het Postkantoor. U betaalt hiervoor het geldende posttarief.

Meer info: postnl.nl & waar vind ik het dichtstbijzijnde pakketpunt.

U heeft altijd het recht om binnen 14 dagen na ontvangst, uw bestelling zonder opgave van redenen te herroepen. U kunt dit doen per e-mail, per post of door gebruik te maken van het herroepingsformulier (PDF). Tijdens deze termijn moet er aantoonbaar zorgvuldig zijn omgegaan met het product en de verpakking. Nadat u heeft vermeld dat u de overeenkomst herroept heeft u alsnog 14 dagen te tijd om de artikelen retour te zenden, indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking. De verzendkosten voor het terugsturen komen voor rekening van uzelf en wij zullen het aankoopbedrag, inclusief verzendkosten voor de heenzending, zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen terugstorten. Wij betalen terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u heeft betaald, tenzij anders overeengekomen. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.  U bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

 
Verzenden

-      Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Uw bestelling bij Snelmok.nl wordt zorgvuldig in karton verpakt en verzonden via PostNL of GLS.

Levering 

Zodra de bestelling is afgerond en de betaling is ontvangen zullen wij de mokken zo snel mogelijk versturen. Dit betekent dat wanneer u op een werkdag vóór 17.00 uur bij Snelmok.nl bestelt, de bestelling binnen 1 - 3  werkdagen naar u verzonden wordt. De verzender bezorgt in de regel de eerstvolgende werkdag, maar het kan voorkomen dat deze door omstandigheden later tot levering over gaat. Kiest u voor de optie 'Vooruit betalen', dan versturen wij uw bestelling zodra de betaling bij ons binnen is. 

 
Mokken

-      Welke stijl past het beste bij ons?

Wilt u mokken bestellen, maar vraagt u zich af welk ontwerp het best bij u of uw organisatie past? Neem hiervoor tijdens kantooruren direct contact op met onze medewerkers via telefoonnummer: 0314-364467, via live chat of stuur een mail naar: info@snelmok.nl. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.30 - 17.00 uur.

Samen met u zorgen we voor een passend en stijlvol design.


Uw account

-      Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Als u uw wachtwoord bent vergeten dan kunt u naar het inlogscherm gaan en klikken op de tekst ‘Bent u uw wachtwoord vergeten?’. Hierna krijgt u automatisch een mail opgestuurd waarin u kunt bevestigen dat u een nieuw wachtwoord wilt ontvangen. Vervolg de stappen zoals opgegeven. LET OP! U kunt weer een EIGEN wachtwoord aanmaken nadat u bent ingelogd met de door naar uw gemailde gegevens. Dit kan dan onder het kopje 'account'.
 
-      Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?

In de navigatiebalk bovenaan de pagina klikt u onder 'Mijn account' op ‘Mijn Account’ (u dient hiervoor ingelogd te zijn). Vervolgens komt u in het overzicht en heeft u de mogelijk om uw gegevens, waaronder uw wachtwoord, te wijzigen. 
 
-      Hoe gaat Snelmok.nl met onze gegevens om?

Voor de bestelling vragen we u om uw naam adres en woonplaats gegevens op te geven, mailadres en telefoonnummer en eventueel uw bedrijfsgegevens. Deze gegevens zullen alleen gebruikt worden voor de uitvoering en afwikkeling van de bestelling. Aan derden zal geen inzage worden gegeven in het klantenbestand van Snelmok.nl. Hierbij willen we u wijzen op het recht op verwijdering van de persoonsgegevens, indien gewenst. Hiervoor kunt u zich direct tot ons wenden doormiddel van het invullen van ons contactformulier.

-      Ik heb een account, maar ik kan niet inloggen / Ik heb een account aangemaakt, maar ik heb geen bevestigingsmail ontvangen

Neem hiervoor tijdens kantooruren direct contact op met onze medewerkers via telefoonnummer: 0314-364467, via live chat of stuur een mail naar: info@snelmok.nl. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.30 - 17.00 uur.

U kunt ook tussentijds een bestelling plaatsen zonder in te moeten loggen. 

Betalen

-      Op welke manier kan ik betalen?

Snelmok.nl biedt u meerdere betalingsmogelijkheden: 

- iDeal
Snel en veilig betalen. Bankgegevens Snelmok.nl: IBAN: NL20 RABO 0156 7235 65 t.n.v. Snelmok.nl.

- Betalen op rekening
Achteraf betalen. Voor deze betalingsmethode dient u zich te registreren en in het bezit te zijn van een geldig KvK-nummer. Bij betalen op rekening krijgt u eerst uw bestelling geleverd en dient u uw rekening na ontvangst binnen 30 dagen te betalen. Het te betalen bedrag kunt u overmaken naar rekeningnummer NL20 RABO 01567.23.565 t.n.v. Snelmok.nl.

- Creditcard, Visa, Mastercard
Wilt u een betaling doen met uw creditcard dan is dit ook mogelijk. U kiest in het winkelmandje voor één van de type creditcards die u heeft. De rest spreekt voor zich.

- Vooruit betalen
Betalen wanneer het u uitkomt. Zodra wij uw betaling ontvangen hebben, zullen we uw bestelling versturen. Het te betalen bedrag kunt u overmaken naar rekeningnummer NL20 RABO 01567.23.565 t.n.v. Snelmok.nl.

Onder Rembours
Een bestelling onder rembours betalen betekent dat u pas afrekent als u de bestelling in handen heeft. Dit kan bij u thuis aan de deur, maar ook op een postkantoor. U betaalt het benodigde bedrag aan het postbedrijf, wat ervoor zorgt dat dit geld bij de webwinkel terecht komt. Voor u betekent dit dat u pas afrekent als u het product in handen heeft. Kosten: € 18,35 per zending.
 
-      Ontvang ik een factuur met apart vermelde BTW?

Ja, op onze facturen staat de BTW apart vermeld. Op de website Snelmok.nl zelf staan de prijzen vermeld inclusief BTW.
 
-      Kan ik ook een digitale factuur ontvangen?

Als u de factuur digitaal wilt hebben dan kunt u ons een mail sturen via info@snelmok.nl  met de vraag om uw factuur digitaal te ontvangen. Vul hierbij wel even het ordernummer in en dan zorgen wij ervoor dat u uw factuur zo spoedig mogelijk ontvangt.
 
Vragen

-      Waar kan ik met mijn vragen naartoe?

Neem hiervoor tijdens kantooruren contact op met onze medewerkers via telefoonnummer: 0314-364467, via live chat of stuur een mail naar: info@snelmok.nl. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.30 - 17.00 uur.


Klachten

-      Waar kan ik met mijn klachten naartoe?

Het team van Snelmok.nl doet haar uiterste best om uw bestelling zo goed mogelijk te vervaardigen en om u vriendelijk te woord te staan. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent.  Wij kijken in dit geval graag met u naar een passende oplossing. U kunt bij ons terecht met zowel klachten over problemen met de producten als klachten over onze dienstverlening. 

Bent u onverhoopt toch niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.degeschillencommissie.nl/).

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

-      Een product komt beschadigd binnen. Wat moet ik doen?

Op onze producten geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Defecten bij ontvangst/levering vallen ook onder het 'garantieregime'. De wet geeft u, de consument een termijn van 2 maanden na ontdekking van een gebrek om dit aan ons te melden. Dit geldt dus voor zowel een defect bij ontvangst als bij latere defecten. Ook bij verkeerde leveringen geldt de termijn van 2 maanden. Wij verzoeken u defecten en/of gebreken zo spoedig mogelijk te melden. Mocht er dus iets defect raken of beschadigd bij u binnen komen dan wil ik u adviseren om zo spoedig mogelijk via de mail of telefonisch met ons in contact te komen. Wij zorgen dan dat geleverde pakket bij u afgehaald wordt. Neem hiervoor tijdens kantooruren direct contact op met onze medewerkers via telefoonnummer 0314-364467 of stuur een mail naar: info@snelmok.nl. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.30 - 17.00 uur.

 

 Diversen


-      Wat is een SSL-encryptie?

Om u als klant te beschermen, gebruiken wij veilige coderingstechnologieën. Middels SSL (Secure Socket Layer) worden uw persoonlijke gegevens versleuteld (voor derden niet zichtbaar) op onze site gebruikt. Zo kunt u er zeker van zijn, dat uw gegevens alleen voor u en onze server zichtbaar zullen zijn. 

Een moment geduld a.u.b...