Klantenservice

Onze mokken zijn beschikbaar in maat M en L. 

Medium mok:
Ø 74 mm
Hoogte 82 mm

Grote mok:
Ø 83 mm
Hoogte 97 mm

Via de blauwe navigatiebalk aan de linkerkant van de pagina vindt u allerlei verschillende categorieën. Hier vindt u eenvoudig de wenskaarten die u zoekt. 
 
Zoeken: U zoekt snel en eenvoudig op categorie via de blauwe navigatiebalk zoals hierboven omschreven. Bent u bijvoorbeeld op zoek naar een leuke verjaardagskaart? Via 'Verjaardagskaarten' komt u in een overzicht met een ruime keuze aan verjaardagskaarten. Hier vindt u de leukste verjaardagskaart voor de jarige! Zoeken kan ook via het zoekvenster rechts bovenaan de pagina. 

Winkelwagen: Kies uw wenskaart of wenskaartenpakket. Voer het gewenste aantal in en klik op ‘In winkelwagen’. Rechts bovenaan de pagina ziet u hoeveel artikelen in de winkelwagen zitten en voor welk bedrag. U kunt nu verdergaan met winkelen of de bestelling afronden.
 
Bestelling afronden: Door rechts bovenaan de pagina op de winkelwagen te klikken, plaatst u de bestelling. Heeft u speciale wensen of vragen die u niet kunt invullen in één van de velden, neemt u dan contact met ons op via ons contactformulier. Liever persoonlijk contact? Dat kan telefonisch +31 (0)314 364467, via live chat of per e-mail naar [email protected]. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.30-17.00 uur.

Heeft u vragen over een product neemt u dan contact met ons op via ons contactformulier. Liever persoonlijk contact? Dat kan telefonisch +31 (0)314 364467, via live chat of per e-mail naar [email protected]nl. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.30-17.00 uur.

Op dezelfde (werk)dag kunt u uw bestelling gemakkelijk aanpassen of annuleren. Neemt u hiervoor tijdens kantooruren contact op met onze collega's. Dit kan telefonisch +31 (0)314 364467, via live chat of per e-mail naar [email protected].

Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.30-17.00 uur. Is de bestelling buiten kantooruren geplaatst stuurt u dan een e-mail naar [email protected].

Is de bestelling al verzonden, dan kunt u het pakket bij een servicepunt van PostNL afleveren en retourzenden naar:  

Snelmok.nl
Innovatieweg 3-08
7007 CD Doetinchem

U kunt uw bestelling retoursturen naar:

Snelwenskaart.nl 
Innovatieweg 3-08 
7007 CD Doetinchem 

Vermeld alstublieft - op een bijgesloten briefje - uw naam, adres en ordernummer! 

Heeft u meer dan 45 minuten geleden besteld en geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in uw account, neem dan contact op met onze klantenservice. Dat kan telefonisch +31 (0)314 364467, via live chat of per e-mail naar [email protected]. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.30-17.00 uur.

Heeft u geen account en vindt u de bevestiging ook niet in uw spam, neem dan contact op met onze klantenservice. 

Met een account kunt u een vorige bestelling eenvoudig terugvinden. Via 'Mijn account' gaat u naar ‘Mijn bestelling’. Hier vindt u al uw vorige bestellingen die gedaan zijn terwijl u was ingelogd. Let op: bestellingen die zijn geplaatst zonder account of zonder dat u was ingelogd, kunt u niet terugvinden.

Met een account kunt u eenvoudig een vorige bestelling herhalen. Of deze bestelling als basis gebruiken voor een nieuwe bestelling. Als u bent ingelogd gaat u via ‘Mijn account’ naar ‘Mijn bestellingen’. Kies de gewenste order en klik op 'Opnieuw bestellen'. De bestelling verschijnt in uw winkelwagen. U kunt de order herhalen of aanpassen door artikelen toe te voegen, te verwijderen of aantallen aan te passen.

Op onze producten geldt de wettelijke garantie. Dit houdt in dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Defecten bij ontvangst/levering vallen ook onder deze garantie. De wet geeft u een termijn van minimaal 2 maanden na de constatering van een gebrek om dit aan ons te melden. Ook bij verkeerde leveringen geldt de termijn van minimaal 2 maanden.

Wij verzoeken echter defecten en/of gebreken zo spoedig mogelijk te melden via ons contactformulier. Liever persoonlijk contact? Dat kan telefonisch +31 (0)314 364467, via live chat of per e-mail naar [email protected]. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.30-17.00 uur.

Graag denken wij met u mee over een oplossing. Neem contact op met onze klantenservice middels het contactformulier, telefonisch +31 (0)314 364467, via live chat of per e-mail naar [email protected]. Wij helpen u graag! Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.30-17.00 uur.

Onze algemene voorwaarden vindt u hier.

Bij Snelmok.nl kiest u uit de volgende betaalmogelijkheden:

- iDeal 
Snel en veilig betalen in de vertrouwde internetbankieromgeving van uw eigen bank.

- Betalen op rekening / achteraf betalen
Voor deze betaalmethode dient u zich te registreren en in het bezit te zijn van een geldig KvK-nummer. U betaalt nadat uw bestelling is geleverd. Betalingen graag overmaken naar IBAN NL20 RABO 0156.7235.65 t.n.v. Snelwenskaart.nl. De betalingstermijn is 30 dagen. Betalen op rekening is alleen mogelijk als u een account heeft en bent ingelogd.

- Creditcard: Visa, Mastercard, American Express
- SOFORT Banking
- Bancontact 

Betalingen ontvangen wij graag op IBAN NL20 RABO 0156.7235.65 t.n.v. Snelmok.nl. Vermeld alstublieft uw ordernummer.

Op de factuur wordt de btw apart vermeld. In de webshop worden de prijzen weergegeven inclusief btw. In de winkelwagen wordt ook de prijs exclusief btw getoond.

Als u bent ingelogd in uw account of een account aanmaakt tijdens het bestellen, ontvangt u de factuur automatisch digitaal. 

Bestelt u liever zonder account, of bestelt u zonder in te loggen in uw account, dan wordt de factuur meegestuurd met de bestelling. Heeft u een ander afleveradres gekozen dan het factuuradres, dan versturen wij de factuur per post naar het factuuradres. 

Snelmok.nl doet er alles aan om het betaalproces zo veilig mogelijk te laten verlopen. Zo loopt alle communicatie tussen de klant, onze webshop en het betaalsysteem over een beveiligde verbinding.

Snelwenskaart.nl laat het betalingsverkeer uitvoeren door de gerenommeerde betalingsprovider MultiSafepay. MultiSafepay doet bij al haar winkeliers een uitgebreide veiligheidscheck voordat betalingen worden geaccepteerd en uitbetaald. Zo is ook Snelwenskaart.nl aan een uitgebreide betrouwbaarheidsscan onderworpen.

 

Bent u een zakelijke klant bij Snelmok.nl dan kunt u op rekening bestellen als u zich registreert met een geldig KVK-nummer. In de winkelwagen kiest u voor de betaalmethode 'Op rekening'. Betalen op rekening is alleen mogelijk als u een account heeft en bent ingelogd.

Bij Snelmok.nl is het niet mogelijk om te betalen met een cadeaubon of een VVV cadeaukaart.

Geen probleem! Indien u tijdens het afrekenen een geldig buitenlands btw-nummer invoert, wordt er geen btw in rekening gebracht.

In de webshop worden de prijzen weergegeven inclusief btw In de winkelwagen wordt ook de prijs exclusief btw getoond. Op de factuur wordt de btw apart vermeld.

Bestellingen op werkdagen voor 17.00 uur worden dezelfde dag verzonden. Bestellingen in het weekend of op landelijke vrije dagen worden op de eerstvolgende werkdag verzonden. Kiest u voor 'Vooruitbetalen' dan verzenden wij uw bestelling zodra de betaling bij ons binnen is. Onder normale omstandigheden wordt de bestelling binnen 1-2 werkdagen op het gewenste afleveradres bezorgd. 

Bij bestellingen vanaf € 40,- brengen wij géén verzendkosten in rekening. Bij bestellingen tot € 40,- wordt € 4,95 aan verzendkosten in rekening gebracht. Afhalen is gratis. De eventuele verzendkosten worden in de winkelwagen automatisch verwerkt.

U kunt uw bestelling laten bezorgen op het gewenste afleveradres of afhalen bij Snelmok.nl in Doetinchem. Deze keuze kunt u aangeven in de winkelwagen tijdens het afronden van uw bestelling. 

Ons adres: Snelmok.nl, Innovatieweg 3-08, 7007 CD Doetinchem
Plan uw route

Bent u benieuwd naar de status van uw bestelling, dan kunt u bij onze klantenservice een Track &Trace-code opvragen. Dat kan telefonisch +31 (0)314 364467, via live chat of per e-mail naar [email protected]. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.30-17.00 uur.

In de winkelwagen kunt u het gewenste afleveradres invullen. Het afleveradres kan een ander adres zijn dan het factuuradres. 

Uw bestelling kan worden geleverd in Nederland, België, Luxemburg of Duitsland. Tijdens het afronden van uw bestelling kunt u het gewenste afleveradres in één van deze landen invullen.

Bij bestellingen vanaf € 40,- brengen wij géén verzendkosten in rekening. Bij bestellingen tot € 40,- wordt € 4,95 aan verzendkosten in rekening gebracht. De eventuele verzendkosten worden in de winkelwagen automatisch verwerkt.

Mocht het product helaas toch niet op voorraad zijn of de levering vertraging oplopen, krijgt u van ons bericht. Dit geldt niet wanneer de vertraging bij de vervoerder ontstaat. 

U kunt uw bestelling laten bezorgen op het gewenste afleveradres of afhalen bij Snelwenskaart.nl in Doetinchem. Deze keuze kunt u aangeven in de winkelwagen tijdens het afronden van uw bestelling. Uw bestelling afhalen bij PostNL is niet mogelijk. 

Is uw bestelling nog niet aangekomen? Neem gerust voor de zekerheid contact met ons op! Wij helpen u graag. Dit kan telefonisch +31 (0)314 364467, via live chat of per e-mail naar [email protected]. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.30-17.00 uur.

Is / was er niemand aanwezig om uw bestelling in ontvangst te nemen? Dan wordt het pakket op een later tijdstip of op een andere dag nog een keer bij u aangeboden of uw bestelling wordt bij de buren afgeleverd.

U kunt uw bestelling retoursturen naar:

Snelmok.nl 
Innovatieweg 3-08 
7007 CD Doetinchem 

Vermeld alstublieft - op een bijgesloten briefje - uw naam, adres en ordernummer! 

De kosten voor het verzenden van een retour zijn voor eigen rekening. 

Nadat wij uw retour hebben ontvangen en gecontroleerd, maken wij het retourbedrag naar u over.

Wij zullen het aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending, zo snel mogelijk (meestal binnen 5 werkdagen) en uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping terugstorten. Wij betalen terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u heeft betaald, tenzij anders overeengekomen.

Het is niet nodig om uw retour online aan te melden. U kunt uw bestelling / het product retoursturen naar:

Snelmok.nl 
Innovatieweg 3-08 
7007 CD Doetinchem 

Vermeld alstublieft uw naam, adres en ordernummer!

U heeft altijd het recht om binnen 14 dagen na ontvangst uw bestelling zonder opgave van redenen te herroepen. Dit kan per e-mail, per post of door gebruik te maken van het herroepingsformulier (PDF). Tijdens deze termijn moet er door u zorgvuldig zijn omgegaan met het product en de verpakking. Nadat u heeft vermeld dat u de overeenkomst herroept heeft u alsnog 14 dagen te tijd om de artikelen retour te zenden, indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking. De verzendkosten voor het terugsturen komen voor uw rekening. Wij zullen het aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending, zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping terugstorten. Wij betalen terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u heeft betaald, tenzij anders overeengekomen. Wij mogen wachten met terugbetalen tot wij de goederen hebben teruggekregen, of totdat u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Meer informatie vindt u op Thuiswinkel.org.

Met een eigen account op Snelmok.nl kunt u vorige bestellingen bekijken en eventueel herhalen.
NB: bestellingen die zijn geplaatst zonder dat u bent ingelogd, kunt u niet terugvinden in deze historie.

Maak uw eigen account aan via deze link.

U beheert zelf de gegevens in uw account en kunt deze wijzigen zo vaak u wilt. Als u bent ingelogd kunt u via ‘Mijn account’ uw gegevens inzien, aanvullen en/of wijzigen.

Heeft u vragen of wilt u uw account verwijderen, neemt u dan contact op via ons contactformulier. Liever persoonlijk contact? Dat kan telefonisch +31 (0)314 364467, via live chat of per e-mail naar [email protected]. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.30-17.00 uur.

Wij helpen u graag! Vul het contactformulier in of neem rechtstreeks contact op met onze klantenservice. Dat kan telefonisch +31 (0)314 364467, via live chat of per e-mail naar [email protected]. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.30-17.00 uur.

Wij helpen u graag! Vul het contactformulier in of neem rechtstreeks contact op met onze klantenservice. Dat kan telefonisch +31 (0)314 364467, via live chat of per e-mail naar [email protected]. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.30-17.00 uur.

Geen probleem! Rechts op het inlogscherm klikt u op ‘Wachtwoord vergeten?’ U ontvangt een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Heeft u vragen of wilt u uw account verwijderen, neemt u dan contact op via ons contactformulier. Liever persoonlijk contact? Dat kan telefonisch +31 (0)314 364467, via live chat of per e-mail naar [email protected]. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.30-17.00 uur.

Met een eigen account op Snelmok.nl kunt u uw gegevens eenvoudig beheren en indien gewenst tussentijds aanpassen. U heeft de mogelijkheid om meerdere afleveradressen op te slaan. U kunt vorige bestellingen bekijken en eventueel herhalen. Bovendien kunt u met een eigen account op rekening bestellen. Bestellen op rekening kan alleen als u in het bezit bent van een geldig KVK-nummer.

Maak uw eigen account aan via deze link.

Maak uw eigen account aan via deze link.

Met een eigen account op Snelmok.nl kunt u uw gegevens eenvoudig beheren en indien gewenst tussentijds aanpassen. U heeft de mogelijkheid om meerdere afleveradressen op te slaan. U kunt vorige bestellingen bekijken en eventueel herhalen. Bovendien kunt u met een eigen account op rekening bestellen. Bestellen op rekening kan alleen als u in het bezit bent van een geldig KvK-nummer.

 

Om uw bestelling goed te kunnen verwerken hebben wij een aantal gegevens nodig waaronder uw naam, adresgegevens, emailadres, telefoonnummer en eventuele bedrijfsgegevens. Deze gegevens worden alleen gebruikt voor de uitvoering en afwikkeling van de bestelling. Aan derden zal geen inzage worden gegeven in het klantenbestand van Snelwenskaart.nl. Hierbij wijzen wij u op het recht op verwijdering van uw gegevens, indien u dat wenst.

Heeft u vragen of wilt u uw gegevens laten verwijderen, neemt u dan contact op via ons contactformulier. Liever persoonlijk contact? Dat kan telefonisch +31 (0)314 364467, via live chat of per e-mail naar [email protected]. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.30-17.00 uur.

Ter bescherming van uw gegevens gebruiken wij veilige coderingstechnologieën. Middels SSL (Secure Socket Layer) worden uw persoonlijke gegevens versleuteld (voor derden niet zichtbaar) op onze site gebruikt. Zo bent u ervan verzekerd dat uw gegevens alleen voor u en onze server zichtbaar zijn.

Heeft u vragen, wij zijn u graag van dienst! Neem contact op met onze klantenservice via ons contactformulier. Heeft u liever persoonlijk contact? Dat kan telefonisch +31 (0)314 364467, via live chat of per e-mail naar [email protected]. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.30-17.00 uur.

Met onze nieuwsbrief houden wij u op de hoogte van acties en informeren wij u over nieuwe producten. Wij verzenden de nieuwsbrief niet vaker dan 10x per jaar. Abonneren op de nieuwsbrief kan via deze link of in uw eigen account. Wilt u de nieuwsbrief niet langer ontvangen, dan kunt u zich op elk moment afmelden. 

Met onze nieuwsbrief houden wij u op de hoogte van acties en informeren wij u over nieuwe producten. Wij verzenden de nieuwsbrief ongeveer 10x per jaar. Wilt u de nieuwsbrief niet langer ontvangen, dan kunt u zich eenvoudig afmelden via het linkje onderaan in elke nieuwsbrief of u kunt het aangeven in uw account.

U ontvangt automatisch een e-mail van Kiyoh met de vraag of u een beoordeling wilt achterlaten. Of plaats meteen een beoordeling via deze link.

Graag denken wij met u mee over een oplossing als u klachten heeft over het geleverde product of over onze dienstverlening. Neemt u aub contact op via ons contactformulier. Heeft u liever persoonlijk contact met onze klantenservice? Dat kan telefonisch +31 (0)314 364467, via live chat of per e-mail naar [email protected]. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.30-17.00 uur.

Wij reageren inhoudelijk op klachten uiterlijk binnen 2 werkdagen, maar meestal eerder!

Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? Dit kunt u voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.degeschillencommissie.nl/). 

U kunt uw ook klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Contactformulier
* Verplichte velden
Contact
Onze klantenservice is:
Gesloten